First days in the US

Hei!

Da var vi endelig "settle in" i leiligheten i Santa Barbara. Reisen hit har vrt utrolig lang, hvor vi mtte lpe gjennom alle flyplassene vi mellomlandet i. Det var s utrolig digg endelig vre p hotellet i Venice Beach, og vi gikk en raskt tur for kjpe mat fr vi hoppet rett i seng. I og med at vi har jetlag, vknet vi utrolig tidlig dagen etter, men fikk gtt rundt i Venice og sett oss om p stranden. Vi gikk langs stranden i Venice og helt bort til Santa Monica Pier. Det var en helt utrolig kjekk atmosfre i LA, og jeg er veldig glad for at vi valgte vre et par dager i LA fr vi tok turen til Santa Barbara. Etter strandging og shopping dro vi p bodybuildernes mecca - Golds Gym, Venice. Jeg hadde ikke hrt om treningsstudio fr jeg kom ned og fikk historien fra Liva, men det var utrolig kult vre der trene.

Dag to besto egentlig bare av frokost, powerwalk og reising med tog inn til Santa Barbara, fr vi deretter fikk kjpt mat og smting til leiligheten. Vi dro ogs ut en tur p kvelden og fikk mtt noen av de andre leietakerene i komplekset vi bor i.

N sitter vi for yeblikket i sofaen i leiligheten. Det har regnet hele dagen, og vi har gtt en tur langs State Street, som er hovedgaten her i Santa Barbara. Etter en dag med trening, litt mer shopping og sightseeing er vi veldig klare for senga allerede. S jeg fr skrive litt mer om tilvrelsen her nede nr vi har ftt startet p skolen p mandag!

11.01.2015 kl.18:02

Ser heilt fantastisk ut<3 heldige deg vennen, lykke til p skolen mandag:-)

11.01.2015 kl.18:41

Sg ikkje feil ut Kristine. Tenke du fr oppleva og se mye kjekt. Ska ble gy fylla m p bloggen din. Kosa dg masse og pass p dg sjl. Klem

RETROFASH

Vi er to jenter p 17 r fra den flotte byen Stavanger. P denne bloggen vil du kunne lese om vr hverdag, mote, tips o.l. ADD+

DINA

KRISTINE

COPYRIGHT...

blogg.no leverer teknologien bak retrofash. Bloggen skrives av og er underlagt Lov om opphavsrett til ndsverk.