First days in the US

Hei!

Da var vi endelig "settle in" i leiligheten i Santa Barbara. Reisen hit har vært utrolig lang, hvor vi måtte løpe gjennom alle flyplassene vi mellomlandet i. Det var så utrolig digg å endelig være på hotellet i Venice Beach, og vi gikk en raskt tur for å kjøpe mat før vi hoppet rett i seng. I og med at vi har jetlag, våknet vi utrolig tidlig dagen etter, men fikk gått rundt i Venice og sett oss om på stranden. Vi gikk langs stranden i Venice og helt bort til Santa Monica Pier. Det var en helt utrolig kjekk atmosfære i LA, og jeg er veldig glad for at vi valgte å være et par dager i LA før vi tok turen til Santa Barbara. Etter strandgåing og shopping dro vi på bodybuildernes mecca - Golds Gym, Venice. Jeg hadde ikke hørt om treningsstudio før jeg kom ned og fikk historien fra Liva, men det var utrolig kult å være der å trene.

Dag to besto egentlig bare av frokost, powerwalk og reising med tog inn til Santa Barbara, før vi deretter fikk kjøpt mat og småting til leiligheten. Vi dro også ut en tur på kvelden og fikk møtt noen av de andre leietakerene i komplekset vi bor i.

Nå sitter vi for øyeblikket i sofaen i leiligheten. Det har regnet hele dagen, og vi har gått en tur langs State Street, som er hovedgaten her i Santa Barbara. Etter en dag med trening, litt mer shopping og sightseeing er vi veldig klare for senga allerede. Så jeg får skrive litt mer om tilværelsen her nede når vi har fått startet på skolen på mandag!

11.01.2015 kl.18:02

Ser heilt fantastisk ut<3 heldige deg vennen, lykke til på skolen mandag:-)

11.01.2015 kl.18:41

Såg ikkje feil ut Kristine. Tenke du får oppleva og se mye kjekt. Ska ble gøy å fylla m på bloggen din. Kosa dg masse og pass på dg sjøl. Klem

RETROFASH

Vi er to jenter på 17 år fra den flotte byen Stavanger. På denne bloggen vil du kunne lese om vår hverdag, mote, tips o.l. ADD+

DINA

KRISTINE

COPYRIGHT...

blogg.no leverer teknologien bak retrofash. Bloggen skrives av © og er underlagt Lov om opphavsrett til åndsverk.